100 saker ni inte visste om mig

Trååååk.

1. Fullständigt namn:
Elin Sofia Hjalmarsson
2. Ålder: 16 och några dager och månader.
3. Vart bor du: Hemma (:
4. Bor tillsammans med: Mamma och pappa
5. Husdjur: Fiskar :D (snart nya guppys oxå ^^)
6. Färg på ditt hus/lägenhet: Gult
7. När är du född: på min födelsedag :D
8. Klass: EsTa08
9. Vilket år tar du studenten: 2011 ? 
10. Något jobb: Nejnej

11. När ska du sova ikväll: När jag orkar
13. Duschat idag: Nej, inte än.
14. Kramat någon idag: Ja
15. Pussat någon idag: Nej :(
16. Vad har du ätit idag: frukost, lunch och mandarin ^^
17. Dagens kläder: Baggyjeans och munktröja (:
18. Dagens smink: Mascara
19. Dagens sötnos: Alva x) och jonne såklart :*
20. Dagens roligaste: Matten eller svenskan.

21. Har du många vänner:  Vad jämnför vi med?
22. Hur många har du kysst: vrf räkna?
23. Vem kramade du senast: Alva
24. Föredrar du tjejer eller killar? Killar, Jonatan <3
25. Hur många har varit otrogna med dig: ?
28. Vem pratade du i telefon med senast: Jonatan <3
29. Vem fick du senast sms ifrån: Jonatan <3


FAVORIT
31. Film:
Oooh, vet inte :(
32. Låt: Just nu.. 'she's like heroin' tror jag x)
33. Mat: pappas.
34. Dryck: Oboy ^^
35. Färg: Svart&rosa
37. Stad: Vill till London. Men vet inte just nu.
38. Land: Vet inte. Vill till irland dock.
39. Ämne i skolan: Teater <3
40. År: skottår? x)

SENASTE
41. Personen du tänkte på:
Jonatan ^^
42. Personen du kysste: Jonatan (a)
43. Gången du spydde: oj, det var ett tag sen.
44. Gången du grät: vet inte :D
45. Pizzan du åt: i fredags
46. Gången du var i Göteborg: för något år sedan.
47. Gången du var i Stockholm: vet inte ;o i våras tror jag.
48. Gången du var full: full eller full? ^^
49. Gången du var på konsert: rfm tror jag.
50. Personen som såg dig gråta: Jonatan


ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt:
Svart x)
52. Hund eller katt: vet inte ;o
53. Ute och festa eller hemma och mysa: beror på.
54. Tvspel eller Dataspel: båda :D hvm <3
55. Singel eller upptagen: Upptagen
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: msn ^^
58. Ragga eller bli uppraggad: uppraggad, jag är ju feg vafan.
59. Big Brother eller Paradise hotel: inget av dem.

60. Svart hår eller blont: Svart xD hahaha.
61. Blåa ögon eller bruna: spillerrill!
62. Choklad eller lakrits: Choklad! Hata lakrits :ooo
63. Göteborg eller Stockholm: Mora ;D
64. Höger eller vänsterhänt: vänster är coolt, men är högerhänt.
65. Coca Cola eller Fanta: beror på ^^
66. Pizza eller kebab: Pizza
67. Randigt eller Prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Båda så klart
69. Leva eller dö: Leva


ANTAL

70. Personer du älskar: Jonne, vännerna och familjen såklart. vrf räkna?
71. Personer du hatar:  jag hatar nog ingen riktigt.
72. Pesoner som sagt, jag älskar dig: men orka hålla räkningen xD
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: en :D
74. Glassar du ätit på en dag: oj 7 tror jag ^^
75. Festivaler du ska på detta år: inte någon mer igår tror jag :/
76. Gånger du haft minnesluckor: vet inte.
77. Gånger du har slagits: vet ej ;D
78. Personer du saknar just nu: massa.
79. Gånger ditt hjärta brustit: vet inte, vill inte räkna.


VEM

80. Vill du kyssa nu: Jonatan <3
81. Ska du träffa imorgon: klasskompisarna.
82. Sjöng du senast för: Sjunger inte ^^
83. Hade du senaste en msn konversation med: Jonatan ^^
84. Spelade du tv-spel med senast: Elina? xD
85. Vill du ta med på en romantisk resa just nu:  Jonne :*
86. Vill kasta en sten i huvudet på: Jadu....
87. Förtjänar att dö:
  Ingen
89. Vill du sova jämte inatt: Jonatan


VAD

90. Gör dig glad: Massa saker ;D
92. Vad vill du helst göra nu: sätta mig på ett flygplan md tjejerna och flyga till turkiet :'D
93. Önskar du att du slapp göra: gå till skolan.
94. Vill du ha nu:  Guppys ^^
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Systemkamera ^^
96. Längtar du till:  Bösjön :D (bögjöns xD)
97. Tycker du om dina betyg: Mina gamla? både och.
98. Ångrar du i ditt liv: vissa delar av det.
99. Är det bästa som hänt dig: Jag har träffat underbara människor <3
100. Hur mycket är klockan: 19.06


Kommentarer
Postat av: Anonym

Många saker visste jag redan!Sötnos :*

Jag älskar dig <3

2008-10-21 @ 07:06:04
Postat av: Toker :*

Fail att mitt namn inte kom med nyss då ;o <3

2008-10-21 @ 07:06:57
Postat av: Toker :*

Massa kommentarer nu, men men ^^



Nr 100 var ju verkligen något om dig ;oooo

2008-10-21 @ 07:08:19
Postat av: Johan

76. Gånger du haft minnesluckor: vet inte.





är det meningen att man ska komma ihåg sånt?

2008-10-23 @ 14:48:51
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0