Ag nästa :D

Hejsan fiskar :D
Skolan idag var som typ vanligt. Historian gick ju x) Haha, 'ja och vi märkte även att meidum låter som iron maiden' Hahahah. Vi ägde på att presentera våran pyramid ;D
Lunchen sög dock. Dålig mat, Ingen Jesper som man kunde sitta med och klasskompisar som sätter sig vid ett annat bord, woho på det! Jag och mina klasskompisar äter alltid med varandra, inte! Men det gick, hade typ anders där... nästan, iaf vid bordet bredvid (:
Fick även sluta mer en en timme tidigare idag med. Nice nice ;D

Hemma nu och funderar på att äta. Mamma sa att hon skulle laga mat till oss (+ mormor och morfar), men hon är ju inte hemma, så vafan! Får väll försöka hitta någon äcklig paj i nått hörn eller nå. Mmm, gott. Mycket gott!

Snart ska jag dra till andreasgården för att träffa massa underbart folk (: Synd att YoYo inte ska dit dock :/ Men det blir kanske kul iaf (:
Puss :*

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Toker :*

Jag var där iaf :* <3

2008-10-15 @ 21:45:25
Postat av: Evelina

Jag var inte där, men mentalt var jag det!!

2008-10-15 @ 22:38:38
URL: http://nowheregod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0