Aj aj aj

Aj min fot >< Eller okej, nu är den rätt okej. Kan iaf gå normalt nu igen (: Nyss kunde jag kanppt gå på den. Fail!
Vettefan vad som hände med den :o Helt plötsligt när jag vaknade (efter att ha somnat vid datorn, och jonne ringe <3) så gjorde den jätteont. Tänkte ställa mig upp och höll på att ramla >< Jaja, nu är den rätt bra iaf (:

Btw, tänkte på det Johan sa, hur man kunde komma ihåg minnesluckor x) hahha. Fail. Man kommer såklart inte ihåg själva minnesluckan, eftersom det är en minneslucka (smart elin). Men efter :D

Failade även idag när jag skulle hem ifrån skolan. Jag GICK hem, för jag glömde bort att jag hade en cykel att CYKLA på >< Så nu står den (förhoppningsvis) på skolan. Får ta den imorn ist.

Men nu ska jag duscha och sen sova. Jag har ont i huvudet, foten och benen >< Hoppas på en bättre dag imorn, eller iaf en mindre smärtsam dag.

Bösjön snart. Lika bra att inte hoppas, så blir jag inte besviken (:

over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Bra jobbat! Ha de så skojj i bösjön, lovar att tänka på er när jag badar å solar på Playa del Ingles! ;P

2008-10-23 @ 23:06:39
URL: http://harsolle.bilddagboken.se
Postat av: Toker :*

Failarn ;o Men jag älskar dig ändå :* <3

2008-10-24 @ 07:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0