Amanda&Jag

Nu har jag kommit hem efter att hållt på och bli dödad av Amanda. Haha, hon skjutsa mig på min cykel (som jag nu har igen). Det var inte bara lite vingligt? x) Jag hade knappt nå luft i däcken, inga bromsar, växlarna är knäppa och den är jättevinglig. Hahaha, men kul vare :D Höll på att köra i diket mååånga ggr ^^


Var nämligen nere på stan och handlade lite dricka. Skulle bara göra det egentligen, men det blev en fika med hennes kompis oxå. Vi tre fikade lite och sen drog vi hem. Btw, vi gick in på JC och det peeep, vi gick in på Åhlens och det peeeep där med, haha ^^ Sen så visade det sig att det var Amandas smink som tydligen inte hade livit avlarmat riktigt. Som tur var fixade det sig (:


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa. För jag ska fira min Morfar som har fyllt 70 år (: Fira med släkt på resturang, trevligt. Och imorn blire konfa och Bööööösjön. Inte taggad. Johan kan ta sig i röven och jag hoppas det blir snö hos han. Eller hur? jaaa. ^^ 
Jaja ;p


Grattis Linken oxå! 21 år idag ^^ jävla pensionär <3


Over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Johan

Det var soligt, varmt och allmänt skönt! ;P

2008-11-02 @ 21:08:20
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0