Bösjön

Hemma igen ifrån underbara Bösjön. Det var rätt trevligt där.
Var ju där från lördag tills igår. Är jättetrött nu dock ^^
Men det är kul att det inte finns el eller vatten (hämtar vatten) där :)
Synd bara att vissa var klagarNa >< Men men (:  
Bilder på allt och alla kanske kommer upp senare.


Nu sitter jag och är yr plus att jag har ont i huvudet.
Inte bra. Men men..


Ja, igår så efter att jag kom hem så drog jag på bio
med mig lilla 10;åriga kusin Nike :D
Vi kollade på HSM3, seg början, men sen okej (: Haha, min kusin
 är bra knäpp ^^ Hon grät i slutet :'D
Sen drog vi hem till mormor&morfar för att äta. Jag höll på att
somna på matbordet >< Illa ^^

Men nu ska jag ringa mamma och fiskar ^^ puss!

' hur kan du vara så elak så du tvingar mig välja sida?
 trodde du visste bättre än så..

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0