Imorn :D

Jag skulle ha pluggat matte idag, men kom på att jag skulle göra det på bibblan imorn när jag väntar på tjejerna (:
Och imorn blire film med dom med :D Lääängtar! Har saknat dom två ^^ Från att vara med varandra minst 5 dagar i veckan till att knappt se varandra en dag i veckan är jobbigt. Så jag ser fram emot detta (:

Dock ser jag inte fram emot idrotten imorn x) Bibtest (heter det så?), usch! Jaja, får hoppas på det bästa bara (:

Nu ska jag sova och läsa manus :D
Btw, jag hoppas ni inte tror att jag hatar min klass ;o För det gör jag verkligen inte! Bara att jag saknar den gamla väldigt mkt! Och jag har inte riktigt hittat min 'plats' än.
Men sova vare ja!
Natti :*

over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0