Måndag

Usch vad jag inte gillar måndagar. Höll på att komma försent till bilden, hann som tur var (hatar att komma försent). Målade och snackade på.
På våran historia så snackade vi och letade fakta om pyramider, drygt. Matten och Svenskan flöt på. Vi räknade (nehe?) och berättade det vi hade skrivit om.
Fast nu kom jag på en grej! Innan svenskan så failade jag. Jag gick i korridoren, ser TJ och hans kompisar, dom håller på med en soptunna. Jag stannar såklart (eftersom jag råkar vara en av TJ's mobboffer), men TJ hann se mig och börjar gå mot mig. Jag sprang xD Dock inte tillräcklig fort >< Sen satt jag i den förbaskade soptunnan. Fail..

Men nu ska jag kolla på dom engelska orden, redigera höstbilder och sen ska jag möta YoYo :)
Puss på er små ankor :*

over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0