Pepparkakor


Just nu sitter jag och knaprar på små pepparkakor. Jag gillar verkligen dom :DSka snart börja med pluggandet igen >< Har massa svenska och matte att göra. Ska kanske läsa lite på manuset oxå. Kan ju vara smart om man ska kunna det utantill ^^ Haha. Jag ska oxå städa här och så. Jobbigt!

Igår var jag och massa folk hos Lina för att fira henne :) Vi åt en massa, sjöng och tittade på film. Mys (:
Fast nyss märkte jag att jag hade glömt min kamera där >< Fail! Men kul hade jag ^^
Tack <3


Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, fan va mkt mat de blev igår =P. Och du får din kamera på estetisk orientering imorron =D

2008-10-12 @ 14:09:52
URL: http://angeloflightness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0