Pizza

Idag var skolan var helt okej :) Jag är på bra humör :D
Fick fram mycket om min (och min grupps) pyramid Meidum: 'vi har kommit på att Meidum låter lite som Iron Maiden' Haha, ja det skrev vi även ut. Duktiga vi ^^

Efter skolan satt jag med lite musikare och bara pratade/skrattade/dog. ^^
Btw, vart var du Lina? ;o Kunde ju inte berätta för dig om 'människan' när du inte var där :oo

Sen drog jag till Jonatan och var hos han tills klockan blev 17.00 <3 Vi två gick till Ica för att möta YoYo och Mjao.
Käkade sen pizza med tjejerna. Satt på pizzerian i mer än två timmar x) Hahaha, vi äger! Snackade om massa saker :D Vi har lite att ta igen varje vecka. Blir mycket snack ^^

Men nu ska jag sova. God natt och puss :*

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Lina

Du får berätta imorron =D. Jag vill veta ^^. Näs jag vaknade så mådde jag illa och hade mensvärk "/ Inte kul =(. Och jag missar ALLTID ngt när jag är borta. Hatar de =(

2008-10-09 @ 22:56:42
URL: http://angeloflightness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0