Pluggplugg.

Vad hände i skolan idag då? Jo, vi började med datorkunskap. Jag gillar inte våran lärare. Jag berättade en sak för henne, som hon tydligen inte visste om. Så nu ska jag lära henne hur man gör det nästa gång >< vem är läraren här?
Hade matte sen, orkade inte. Blir alltid emo på mattelektionerna, fast älskar matte. Måste jobba hemma nu.
Dagen fortsatte och vi knäppte kort på våran sista lektion. Hoppas det blev bra :)
Slutade kvart över två idag, nice! Satt dock kvar med Lina och väntade på att hennes lektion skulle börja. Linnea och Mats kom och väntade med oss med ^^

Nu är jag hemma och pluggar matte och engelska :(( Fett tråkigt! Men har godis iaf ^^


En bild som jag bara har ändrat färgerna liiiite på (: Gult <3

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Ja, vad har jag nu gjort.... >.<

2008-10-07 @ 22:23:59
URL: http://nowheregod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0