Salsa och fiskar

Dansat salsa idag. Haha, jag var inge bra direkt. Jag är stelare än en lycktstolpe x) Men nice att testa.

Jag och mamma stack till noret för att köpa fiskar efter skolan sen (: Mosaik gurami och nån röd gurami blev det ^^ Elin gilla! Nästa fisk; Guppy och kanske Black Molly :)
Drog även med mamma och pappa till farmor och katterna. Jag failar alltid där, undrar alltd vart Mysan ('min' katt) är.. men så kommer jag på vart hon är :'/

Min dator har föresten inte funkat på hela dagen :oo Gick igång för någon timme sen. Dumma dator.
Jag har inget spec. att berätta för er just nu. Men ska sova nu snart.
Konfa imorn bitti :) inte så pepp, men men!

Sov gott busungar :*

over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0