Simhallen.

Började skoldagen med en okej historia, fortsatte med en okej engelska, hade lunch som var okej, tillochmed svenskan var okej. Ja, allt var okej, jag var jätteglad :D Trodde att simhallen inte skulle bli sämre direkt. Men jag gick dit, kom någon minut försent, men jag var glad iaf. Kom in och såg att dom andra inte heller hade börjat, bra tänkte jag. Sen kom kommentarerna.. Jag dog. Vill därifrån direkt. Fan att det kunde förstöra så mkt :((
Vi snackade med lite personal som vi skulle, sen simmade jag 50 m. (skulle ha simmat 1000m) och stack hem. Ville inte vara kvar.

Men nu ska jag ta en dusch och sen ska jag dra på föräldramöte för att spela teater :) teater <3

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0