Snö :'D

SnöSnöSnö :D Det snöööööar :D Jag känner mig som ett litet barn som väntar på jultomten (eller kanske inte, eftersom jag hatade julen sen 4:an och komme inte ihåg dom tidigare åren). Jag är jätteglad ^^ Haha, ja om man börjar tänka på det förra inlägget så är jag helt omvänd igen (somvanligt). Och det är ju faktiskt rätt bra (:

Nike sov ju här inatt. Det gick bra, hon vaknade inte nått (vad jag vet) och hon var inte ett dugg jobbig (: Brabra. Gick upp kvart i nio med henne. Duktig jag ^^ Sen kom moster och hämtade henne :)

Idag är det förövrigt det 29;de, vilket betyder 8 månader ^^ Jag älskar dig Jonatan <3

Nej nu ska jag tömma en del av mitt akvarium och fixa (:
Puss

over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Z A K I Y A

va snöar det haha det snöar inte hääär :(



puss

2008-10-31 @ 19:02:12
URL: http://zakc.blogg.se/
Postat av: Johan

Grattis på er!

2008-11-02 @ 21:16:36
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0