snowboard för första ggn.

'.. lyckades komma upp för den förbaskade backen i den dumma liften. Satte mig ner, lyckades göra illa handleden på något dumt vis. Struntade i det och började sakta åka neråt. Dom andra åkte före, för dom ägde ju. Jag börjar känna att det går bättre, så jag drar på lite och det går snabbare och snabbare. Kul!
Dock så gick det inte så snbbt så länge till.
Tvärstopp och jag flög, lyckades ta emot mig rätt bra med händerna. Kännde hur det gjorde ont i ansiktet och händerna. Låg kvar, orkade inte resa mig. Helt plötsligt var D där och frågade hur det var med mig. Visste inte att D kunde bry sig så mkt. Men tydligen. Det såg inte så farligt ut i ansiktet sa han och log, men sen fick jag se, ojoj halva ansiktet var helwierd. Ont!
Jag vill åka igen!


Kommentarer
Postat av: annabrask'

klart du ska åka mer ;)

2008-10-05 @ 17:46:07
URL: http://annabrask.blogg.se/
Postat av: Lina

Snowboard är hel kul! Följer du med till grönklitt i vinter med mej och Linda? Linda är snowboard lärare ^^

GRATIS LEKTION FFS =D

2008-10-06 @ 20:43:38
URL: http://angeloflightness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0