Teater på föräldramöte.

Wiiiie, jag älskar teater! Gach vilken vändning på dagen det blev. Jag var nerövs i bilen och sen när jag kom in i kära blackbox så kände jag att det skulle bli skitkul :D och det blev det! Jag har aldrig skrattat så mkt i den dära skolan. Asså jag har ont i magen och halsen fortfarnade x) Hahahah. Det var så kul :D Hoppas glädjen håller i sig ^^

Men nu sitter jag och läser bloggar, har bara 68 inlägg kvar att läsa x) Hahaha. Rätt mkt idag. Jaja, bara att jobba på :D

Puss på folket :*
och grattis på lillhash idag ^^

over and out!
.

Kommentarer
Postat av: annabrask'

haha en betydligt yngre sven än så :p

nej men två är inte så mkt för mig, inte så bra :/

2008-10-01 @ 22:55:01
URL: http://annabrask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0