The Hills <3

Har suttit och kollat på The Hills :D Jag gillar det! Blir så glad varje gång jag ser på det :D
Nu är jag i toppform och jätteshoppingsugen (blir alltid det vid fel tillfälle, som nu - kväll).
Funderar på att kanske använda internet lite ;D wiiie. Eller kanske inte, då försvinner mina pengar, illa!

Lalallala (8)

Har märkt att jag väldigt lätt blir glad och sur x) Eller jag blir sur när jag är uttråkad ^^ Och glad när jag får göra något :D haha, failelin borde jag heta egentligen :D 'Hej jag heter FailElin, trevligt att träffas' - 'FailElin, det är maaat' . Hahahah nej nu är jag för trött xD




Puss på er och god natt :* <3
Och btw, jag älskar alla mina kompisar :*


Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Toker :*

The Hills! :D

Måste se det från början ^^

Vi ska ju handla någon dag också! Vill handla från sanrio också ;o <3

2008-10-14 @ 07:13:18
Postat av: Lina

Kärlek på dej ^^

2008-10-15 @ 23:08:27
URL: http://angeloflightness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0