Trötter

*gäsp* Jag är jättetrött! Usch på det.

Men hade kul igår iaf (: Var lite jobbigt att springa som en tok dock. Haha, men jag fick nog skylla mig själv tror jag x)
Jag har fortfarnade kvar J:et i nacken som Harsia skrev. Haha, ja så kan det gå om man bråkar med han och Fillman. ^^
Blev glad över att få träffa Jonatan oxå :D Okej, jag blir alltid glad när jag får träffa han, men iaf ^^
Cyklade hem med Funk sen oxå. Haha :) 

Btw, kan hända att Bösjön skiter sig för mig nu :((((((((( </////////3

Skolan  var väll okej idag.
Datorkunskapen fattade jag nada av. Såg ju inte vad hon höll på med! F*an för dålig syn och glömma glasögonen hemma ;o
Historian gick skit och teatern var kul (:

Nu ska jag läsa manus, räkna matte och sova <3

Over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du SKA med till bösjön "/

2008-10-16 @ 21:18:31
Postat av: Lina

De va btw jag som skrev de ^^

2008-10-16 @ 21:19:20
URL: http://angeloflightness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0