Lådan

Mimikry
'Hela världen färgas grön och jag tittar på
Där står en flicka och drömmer tillbaks,
hon färgas grå
Fast jag inte kan se det, allt målas om, om igen

Så jag ger mig ut bland gröna träd och plockar ner
Alla frukter jag kan se,
behöver fler
Gör om det i morgon, jag gör det om, om igen'


Sitter och kollar i 'lådan' just nu. Den lådan med massa minnen. Lådan med korten från när Jenny gick i klassen, från när jag och Olsson var bästisar, haha, från Idre och alla var så små. Jag hittade kort från allt möjligt.
Hittade till och med ett kort ifrån Carin som jag hade fått av henne på alla hjärtans dag. Det stod 'Barkbåt! My player' på det x) Hahahhaha, ja jag behöver nog egentligen förklara mig där, men det tar vi en annan gång.
Jag hittade brev ifrån Elina :'D Våra wierda lekar när vi var små ^^ haha.
Idag la jag ner saker ifrån Taizé och ett annat papper. Förhoppningsvis så ler jag nästa gång jag öppnar den lådan.
Minnen <3


Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Lät som en bra låda du! ^^

2008-10-12 @ 18:35:28
URL: http://harsolle.bilddagboken.se
Postat av: annabrask'

åh, det låter som värsta gladlådan ju :)

2008-10-12 @ 22:39:01
URL: http://annabrask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0