Virus?

Fan på min datorn just nu >< Kanske har virus.. fast har inte hittat några, än! Hatar när min datorn är dum :((( Inte kul alls. Tänk om jag vore smart och kudne fixa sånna här saker själv, det skulle vart nice. ;D Fast har nästan gjort allt själv nu ^^ ...Med hjälp av brorsan och pappa ^^


Annars skolan - trött! och grattis Matida. Gjorde sv-provet idag. Gick lite bra iaf :) Tror inte jag får IG x) Haha. Sen vare bara Jag, Läraren och pojkar ifrån NV som var i hemus på min sista lektion. ^^ Jaja, dom våldtog mig inte iaf (: Min lärare fattade inte hur jag kunde våga gå med dom, men sen sa han: 'Men det är ju klart.. Jag är för gammal för dig.. och dom för små! '
hahah. dom är lika gamla som mig x) Kul.


Stan sen, träffade både Hed och Feffe påvägen ner. Mötte upp Yoyo så gick vi och käkade mat. ^^ Sen blev det SKUM för min del och hon hem. (hon kom dit sen hon med :D)
Det var möte på skum och sen norsk-kurragömma x) Haha. Jag var inte sist iaf :D Jag letade nog mer efter Yoyo än personen jag skulle leta efter, fail på mig ^^ Jaja.

Nu ska jag sova iaf (:
Tack för att ni fick mig glad idag ^^


Over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Toker :*

Tack själv <3

2008-10-23 @ 06:43:37
Postat av: Evelina

Hahahaha, fan vad jag saknar norsk-kurragömma med er! =D <3

2008-10-23 @ 10:38:11
URL: http://nowheregod.blogg.se/
Postat av: Johan

SKUM får lajf!

2008-10-23 @ 14:51:30
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0