11 sep.

Vet inte vad jag ska säga om skolan. Teater var väll kul iaf. Kul att få vara både blyg och skrikig ^^  och fillmans sms hahhahhahaha. Torsdag x) Tur att jag inte satt i klassrummet då iaf, utan själv i ett annat rum x''D
Stack ner till mammas jobb sen. Läste ut min bok och lyckades halvsomna i soffan där. Men fick lov att gå upp för jag skulle fika med Yoyo, Mjao och Lollo. Mötte även Jonne, saknar <3 
Men vi tjejer hade trevligt, satt och snackade en massa ^^ Nice att få se 'oss fyra' igen :D Vi fyra måste träffas mer ^^ Bir ju aldrig av ;o Men men (:
Fick skjuts av YoYos mamma hem, snällt!

Nu sitter jag och är astrött. Ska nog faktiskt sova lite. Klarar inte av att vara uppe. Mina ögon håller på att dör >< Mina armar och ben med btw. Blööööö!

Over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0