Alecia Beth Moore / Pink

Dear Mr. President,
Come take a walk with me.
Let's pretend we're just two people and
You're not better than me.
I'd like to ask you some questions if we can speak honestly.

Ja, Alecia hon är cool hon :D Henne gillar jag starkt! Alltid gillat den tjejen. Hon har aldrig gjort som nån annan bara för att vara känd (verkar det som iaf). Hon kör sitt race, säger vad och tycker och tänker, och gör sin musik.  
Gillar en låt speciellt mycket. Det är såklart 'Dear Mr. President'. Den är grym, hon sätter verkligen dit honom. Hon får hennes fan iaf att tänka en gång till tror jag.

How do you walk with your head held high?
Can you even look me in the eye?

Haha, och hennes stil. Den är ju cool den med såklart x) Ja det är vad jag tycker. Fast ibland blire nog lite wierd bara med hennes kläder. ^^ Jag skulle gärna vilja gå på en av hennes konserer och se hur hon är så. Inte bara se genom media.

How do you sleep at night?
How do you walk with your head held high?
Dear Mr. President,
You'd never take a walk with me.
Would you?

Over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0