Flumm

Allt har varit flumm idag. Riktigt flumm. Började på bilden, massa weirda saker då med musikarna. Sen var mattelektionen konstig med:
Sune - Ja, då ska vi ha test på tisdag då, som är imorn.
Jag - vad äre för dag imorn?
Sune - Tisdag.
Jag - visstja, men när skulle vi ha testet då?
Sune - imorn haha.
Jag - Jaha!
hmm.. känndes lite osmart. Sune har börjat kalla mig för tisdag nu bara för det. Fail på mig.  Men lektionen gick bra och engelskan sen var helt okej :D
Har varit hos Jonatan resten av dagen/kvällen. Nice nice! Är massa glad med han hela tiden ^^ Vi myste, och sen var vi ute och gick. Duktiga vi ;D <33'

Imorn ska jag typ plugga och knäppa höstkort tror jag (: Men nu ska jag ta och dricka te och sen sova. Natti alla :*

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0