Fredag!

Igår: Jonne var här <3 det var väll det enda roliga? kommer inte ihåg nått annat iaf ^^

Idag så har jag spelat teater från klockan åtta till elva. Spelade upp små scener för nior, dansare (ettor) och teatertvåor ^^ Fick sen spela med teatertvårorna. Jag gillade verkligen att spela upp för niorna ;D Haha. Kulkul.
Idrotten sen var nice. Step up hela lektionen. Jobbigt och kul :D

Snart ska jag hoppa in i duschen (igen!)och sen sova lite. Blir att sova hos Jonatan inatt <3
Men är så trött så jag måste sova nu med.
Imorn blire filmkväll med YoYo och Mjao. Jag har fullt upp hela tiden :)

over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad bra:D Dom hade inte den men ska köpa den iställlet,)

2008-09-19 @ 14:17:19
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0