Fredag?

Ja, jag kom nyss på att det var fredag ;o Helt sjukt! Trodde det var torsdag ><
Men iaf, idag hare varit skola såklart. Svenska, teater, pm, histora, lunch och idrott.
Kan väll berätta att idrotten so vanligt ägde. Peter är den bästa läraren typ :D Iaf en utav dom bra ^^ Vi fick spela golf och gå runt skolan och pricka i massa saker. Jag ägde (ha?) på golf ;D Träffade bollen heeeela tiden (a) Nejmenvafan, jag kom ju inte sist iaf x) 34 p fick jag!  Jesper fick 33p och andra Elin fick 37p ;D Ettan förlora, tvåan vann.. (8) Haha.

Klippte mig liiiiite liiite nyss (: Så nu är det slitna borta iaf ^^ rätt nice. Ska snart ta och ringa YoYo. Kanske ska fråga henne om hon vill se på film med mig (: idag är en såndära dag jag inte kan vara själv >< Annars blire snack om konfan imorn (:

' det är inte jag som bråkar med er, det är bara jag som startar allt.

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0