Måndag den 8 sep.

Har alltid dålig fantasi på måndagar, kan aldrig skriva rubrik då x) Haha.

Sitter och snackar lite smått med Lina. Hon är underbar, känns verkligen som att hon förstår vad jag berättar. Det är skönt. Annars så gör jag lite som J (nämner inte personens namn), städar, fixar, och pluggar för att hålla tankarna borta. Har varit en orolig dag. Klarade inte av att äta upp min frukost imorse och tvingade i mig maten i skolan. Blä!
Och påtal om skolan! Asså jag hatar den dära skolan. Det blir ju fan inte bättre :o Trodde det skulle bli det, men hitills så är den skitdålig. Har tröttnat. Det enda roliga är när man får träffa sina riktiga kompisar (förlåt till er som går i min klass nu, men känner ju inte er alls ><), ja. Men jag får väll leva på hoppet et tag till ^^

Ja, jag stack till Jonatan sen. Vet inte vad jag ska säga här riktigt. Vet inte vad jag borde säga. Men jag älskar dig <3
Stack hem, och nu håller jag på med allt och inget. Mina ögon gör ont som fan och jag vill bara sova faktiskt. Men måste plugga mer, alltså skriva om det jag var på i torsdags och räka matte. Usch.

over and out!
.

Kommentarer
Postat av: OUIB312k

Jag älskar dig <3

2008-09-08 @ 21:39:33
Postat av: Evelina

I LOVE YOU.

Til' death.

Nomatter what.

<3

2008-09-08 @ 23:06:17
URL: http://nowheregod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0