Manus

Har det hänt nått idag? Hmm nej. Bara massa citat.  På 'röst och rörelse' så fick vi för första gången gå efter manus.
Eller delar ur ett manus. Alla förutom var två var gamla personer. Rätt kul ^^

Matten, Jocke (lärare) kom försent:
TJ
- Men nu måste vi ju få sluta 20 min tidigare för att du kom försent!
Jocke - Varför inte dra till med 45 min?
Haha lix? x)

Historian, snackar om egypten:
Maria - Men hallå, snöar det i egypten? 
 -||-     - Finns det hus där? 
 (snackar om pyraminder.) 
 -||-     - Men tänk om dom var värsta svaga när dom lyfte blocken då?! Och får dom över sig!
Ja.. asså blocken vägde tydligen ½ ton, så man lyfter ju inte dom >< och svaga? vafan, dom blev ju såklart starka ><

Men nu ska jag plugga tråkengelska och sen vettetusan. Jag vill knäppa kort ^^ och resa :oo

over and out!
.


Kommentarer
Postat av: alva

Hejsan!

Just nu fixar jag bloggdesigner för 35:-

Läs mer på min blogg.

-

Håll utkik i min blogg för snart har jag en tävling :)

2008-09-25 @ 19:43:53
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0