Nollning.. igen.

Idag mår jag bättre.Måste äta mera. Käkade knappt idag heller. Illa! Mår inte tillräckligt bra egetligen för att åka på festival. Fast jag ska dit! ;D  

Blev nollad idag igen. Liiiiiite värre än förra gången. Men det var nice.
'ESDNTA SCHALALALALA!'
Vi var snygga och sjöng fint. Vi var ibland fina fyrbenta kossor, katter, hundar och grisar oxå (:
Big Perssis mat smackade äcligt och jag fick inte äta av hans macka. Fast jag var glad iaf ^^
'Hejhejhej, jag är bara fjorton år...' fick vi oxå sjunga, fint ;D Allt detta filmades och blev med på massa kameror med mera x) Har ni bilder, skicka tack ;D

Annars så ska jag packa nu. Har knappt gjort det och vi ska ha åkt om en timme iaf. Jaja, får väll sätta igång nu då. Alltid sen med allt. Haha, men lika glad är jag för det..

over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Lina

Så de va ni som sprang runt på skolan och skrek som vi hörde på engelskan? xD

2008-09-07 @ 14:53:40
URL: http://angeloflightness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0