Onsdag den 3 sep.

Usch vilken morgon det blev. Fick lov att stressa jättemycket. Men jag hann itid till min svenska precis i tid iallafall. Känndes bra att få lämna in läxan. Nu är den borta, kommer inte tillbaka. Älskar att få bort läxor x) Dock så har vi ju en till. Men den ska jag göra typ snart, så är jag ledig :D Jippi!
Lunchen och engelskan flöt på. Hade sen pedagogisk ledarskap. Det var bara jag i min klass som hade det ^^ Så nu blire ny klass igen typ. Hittade först inte till min klass, eftersom dom hade bytt sal!? Jaja, tillslut kom jag dit och allt löste sig. Jag och dom andra fick till och med sluta Halv två istället för kvart i fyra. Haha ^^

Men nu ska jag kolla lite på vad jag ska göra för något innom hälsogrejs (skolgrej), fixa min framtida läxa och sen äta. Senare blire väll skum antar jag (: Ha det bra!

Over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0