Paddla.

Jahapp, då var man hemma igen då. Klarade nyss av ännu en skoldag.
Idag hade vi bara 2 lektioner och paddling (: Men jag var livrädd när jag skulle paddla :ooo Asså, jag var helt säker på att jag skulle åka i >< Fast när jag väl satt i så blev det bättre. Dock så kom jag på att kajak inte alls var min grej. Sitta still? hmm nej, tråk. Som tur var så underhöll Matthias mig. (Även Tomas ibland). Och dom två verkade ha väldigt kul åt at jag var livrädd >< Men alla i gruppen paddlade på och jag åkte inte i vattnet nått alls :D

Nu ska jag äta och sen plugga igen :/ Jag hatar att plugga. Det är trååååk >< Ska be mamma åka och köpa godis till mig ^^ Då kanske det blir bättre :D Men ju nu vill jag bara åka till Jonatan :/ <3 Får träffa han imorn iaf ^^ Bra det! Då blir jag glader :D

Over and out!
.


Kommentarer
Postat av: sötsara

2008-09-20 @ 13:16:27
Postat av: sötsara

Failkommentar den förra alltså.. x)

Men det lät lite kul när det var 'tur' att matthias 'underhöll' dig och även ibland 'thomas' x'D

Jag ville mest dö då! x)HAhahahaha..

Eehm, jag vet att du finns och är himla glad för det min vän!<3

Klart jag pratar med dig när jag behöver det!<33

älskar dig<3

2008-09-20 @ 13:18:50
URL: http://paintskillz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0