Plugg idag igen.


Kom hem för ett tag sen.
Jag har ju varit med YoYo och Mjao
i mormor&morfars hus. Det var nice.
 Vi kollade på 'Bring it on'
och 'Wall:E' på kvällen.
Sen på morgonen
 kollade dom två på 'Kung fu panda'
(jag lyssnade bara) och sen kollade
 vi på 'Wanted' .
Bra filmer tycker jag (: Gillade dom ^^
Angelina är så cool :D 
Trevlig kväll/dag tjejer!
Tack så mycket <3

Snart måste jag börja plugga igen!
Hata plugg. Men har bara engelska,
historia och svenska (:
Så det är inte så mycket, bra bra!



Om ni har lust, så får ni gärna
 säga en film som ni
rekomenderar att se.
Jag är på filmhumör :o
 Så vet ni någon bra
(som inte är skräckfilm), säg till!
Tack (:


over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0