Rock for moc

(ja lina, det var säkert oss du hörde på engelskan ^^)


Ja, jag tänker helt enkelt inte gå igenom allt som hände i helgen. Drar en liten snabbis hur allt var bara: Det var regnit, kallt och myggit. Men endå jättebra! När man är på ett sånt ställe med så härliga människor och sån nice musik så blir det typ bara bra :) Lite bus och sånt hade vi såklart oxå. Hittade ju nya band och så som var nice oxå. Massa toppen alltså!

Men nu är jag hemma och jag duschat. Wiiie på det. Ska snart dra till macken och köpa chips tror jag. Blev väldigt sugen på det. Haha ^^ Sen blire att sova tidigt ikväll. Har faktiskt ont i huvudet, tungan och mitt jävla sendragsben. Usch på det.
Lägger in lite bilder här sen ifrån helgen (:


Over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, då vet jag xD =)

2008-09-08 @ 18:20:29
URL: http://angeloflightness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0