Rubrik

Jahapp då vare fredag igen och jag är inte på topp. Skolan var väll okej. Var i hemus och irrade runt. Gick bra. Men ja..

Just nu vill jag nästan vara med tjejerna i rättvik, vill åka dit med dom. Bara för jag behöver dom två nu :( Koppla bort tankarna och bara flumma.
Brorsan är på topp tydligen, han är hel wierd och jätteglad. Den jäveln. Han ska till rättvik han med, fast bara skjutsa folk. Känns ju bra, inte.

Linnea min tre- eller fyrmänning smsade nyss, först tyckte hon att jag skulle med till Maddä, och sen skulle jag med till maddä. Men sorry tjejer, jag dissar er. Men en annan gång (:

Men jag ska iaf vara med älsk ikväll. Det är bra <3
Jaja, nu ska jag ta och platta håret. Sen vettefan vad det blir. Försöka bli på bättre humör kanske.
Gach, förlåt för att jag är så emo ><

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0