Saknar!

Lallalalla, jag saknar massa människor. Jag saknar tiden då det alltid var jag, YoYo och Mjao. Saknar massa skummare (kommer inte på skum på onsdag heller). Jag saknar Sophia :o Ja, henne saknar jag! Saknar även Jonatan, det känns alltid som år mellan vi träffas >< illa. Och så vill jag gärna träffa snällaste Lollo mer! Ja, det är många jag saknar och vill vara mer med. En anna jag saknar sjukt mkt är Elina ;D Haha. Klockrena människa hon är.

Men men, skolan idag var wierd. Vi är esteter, det förklarar allt (:
Idag på matten så kom inte Sune på vad jag hette, så han kallade mig för 'tisdag' igen. Han har till och med skrivit tisdag bakom mitt namn på hans lista >< Tack för den!
Teatern ägde, som vanligt (: Längtar tills på fredag! wiiie.

Nu ska jag plugga, ta en paus och knäppa höstkort, och redigera kort. Blir nog mera plugg sen igen. Usch för historia.


Over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - När du behöver hjälp bland kodmallar och stilmallar

Kolla här:

http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-filmklipp-pa-bloggen-youtube.html

2008-09-16 @ 20:00:10
URL: http://designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0