skitdag.

Igår: hade picknick med sötsara och älskjonne <3 ni är underbara, så glad med er två :)

Idag så började det med att pappa stressade mig, inte kul. Hade sen engelska och svenska (prov). Trodde att jag skulle få sluta efter det, eftersom alla andra (ja, alla ettor, tvåor och treor) skulle sluta då. Men icke då. Jag och min pedagogiska ledarskapsgrupp skulle gå till komunen klockan 13.15. Sagt och gjort. var smått sur när jag kom dit fr att alla andra hade slutat. Och när vi kommer dit så säger dom att vi inte ska vara där förrens vid kl 14.00. Fan! Så drog till mammas jobb, hon var inte där. Fick sitta och vänta hundraelva år och sen drog jag till komunen igen. Gach. Allt blev bara värre för att jag var så trött.

Men nu ska jag plugga; Historia, matte och datorkunskap.
Sen drar jag kanske till Ag. Förhoppningsvis blir det bättre då.

over and out!
.


Kommentarer
Postat av: annabrask'

låter lite som en mindre rolig dag >_<

2008-09-24 @ 20:12:20
URL: http://annabrask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0