Skolan.

Kom hem för ett tag sen. Har varit wierd skoldag idag.
Började med bild. Den ägde, vi hade nämligen vikarie och han var fett cool :D synd att vi inte ska ha han mer :( men jag tänker fortsätta på min fina målning vare sig den riktiga bildsugläraren vill det eller ej.
Hade sen lunch från 11.00 till 13.15, drygt. Bra att vi slapp historian iaf (: På rasten stack jag, L/p och Jesper ner på stan, sen kom vi på att guu vad nice det skulle vara med lördag varannan dag. ' måndag, lördag 1, tisdag, lördag 2 ,osv'. Matten och Engelskan var bara flumm.

Jesper
- Bitches!
Jag - ööö? va?
Jesper - ja.. eller nej. asså.. strander.
Jag - hahahahhahaha.
Jesper - hahahahha (fattar vad han sa)
Jag - haha, beaches, hahaha.
Jesper - jag sa det för snabbt, haha.
fail! var för trött för det där x)

Sen så satt jag och testade massa ord, satt och sa dem högt på olika vis. Vilket tydligen lät kul i Jespers öron.
Och förövrigt så har vissa personer idag haft väldigt kul med att reta mig för hur stooor jag är. Eller enligt dom, hur liten jag är. Illa!

Men nu ska jag städa innan mamma dödar mig (:
puss :*

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0