Skriver snabbt.

N ska jag skriva snabbt, så jag kommer säkert faila på massa ställen. Men orkar inte kolla det. Min dator vill nämligen inte som mig. Fy på den. Måste kolla upp den lite.
Annars idag så ägde såklart teatern, allt annat var väll sådär. Men rätt okej faktisk. :) Kul det.

Drog ner på stan och träffade YoYo och Mjao där. Vi fikade nån timme och snackade en massa. Dom berättade om festen och jag ångrar inte att jag inte följde ^^ Haha. Men men (:

Men nu ska jag publicera det här innan min dator failar igen ^^ Haha. tråkigt inlägg, men vafan!



(hade fett tråkigt förut någon dag)

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Toker :*

Fixa så där i helgen? ;D

Du kan få göra på mig med ^^ <3

2008-10-01 @ 17:02:13
Postat av: sara.C

Skit coolt ju :O

2008-10-02 @ 20:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0