Sovasova

Nu ska jag snart sova. Om jag kan. Kommer troligtvis ta boken och läsa till klockan ett, må dåligt ett tag och sen somna för att tankarna är så tunga i huvudet.
Men jag är nästan klar med min matte (: Duktig Elin. Och jag är klar med min 'uppsatts' . Jättebra Elin!

Känns lite som en lättnad just nu, hoppas du känner det du med. Vill bara att allt ska bli bra. Sådetså.
Och imorn så lire pizza med tjejerna, nice nice. Dom vet för tillfället inget om någonting faktiskt. Lite knäppt. Sen på onsdag blire väll film med Lina istället för att gå på skum (: Oxå nice! Men nu ska jag sova! Natti :*
(btw, jag saknar evelina <3)

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Evelina saknar Elin också :*

2008-09-09 @ 06:44:25
URL: http://nowheregod.blogg.se/
Postat av: Lina

Inget kan bryta ner oss Gumman =) <3

2008-09-10 @ 00:28:22
URL: http://angeloflightness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0