En bortskämd liten skitunge.

Cuz' as long as no one knows than nobody can care..

Så sant, så sant. Älskar det mottot (?). Det är som gjort för mig. Så är det.

Datorkunskapen skrev jag ju om. Hade sugsvenska med konstig lärare och sen lunch. 'Hej jag får bära 4 brickor?' Men det gick bra. Matten var väll rätt underbar. Ränkade på medans Sune pratade massa. Fick rätt mycket gjort. Dock tröttnade jag och lekte dom 10 sista min. Men jag satt stilla i 50 min ;) det ni! Scenisk gestaltning gillar jag med. Sven är så lugn lärare. Känner mig trygg på nått vis ^^ Det är bra, det behöver jag :)

Käkade pizza med tjejerna sen. Gach, har saknat dem! Dom är precis som förr. Men det känns som att jag inte det just nu, tyvärr. Men vi tre hade trevligt och allt kändes bra. Jag och Mjao handlade till och med kläder innan pizzan ^^ Duktiga vi.
Men nu ska jag ta min bok och lägga mig faktiskt. Mår inte sådär toppen just nu. Men får skylla mig själv när jag gör såhär. Visste ju att jag skulle må skit efter, alltid samma sak. Dumma Elin. Dum dum!
'..men jag är trött på allt, vill inte höra mer..'

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Lina

Film-kväll imorron Elin =) <3

2008-09-10 @ 00:26:01
URL: http://angeloflightness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0