Dagen.

' och du skulle bli sexguru, men du liknar mer pinnn-gu! '
Haha, älskar texterna ibland x)

Sov en timme och 30 minuter för mycket idag. Men hann till skolan iaf. Hade svenska och prov direkt på morgonen. Det flöt på, även engelskan gick. Min pedagogiska ledarskapsgrejs var jättekul :D Hade massa redovisningar och så fick vi berätta om oss själva 'ja.. jag har massa katter och hundar...*lång paus* ... och kooor' .
 Vi ska få paddla nästan gång, och sen simma och gå i hemus ^^ Sen ska vi npg bada isvaksgrejs i vinter ^^ Och typ få testa på yoga. Haha, asnice :D

Annars har jag varit hos Lina ikväll. Vi hade en liten filmkväll ^^ Eurotrip och idol. Så nice :D Gör gärna om det ^^ <3
Men nu ska jag sova. God natt alla :*
Saknar det vi hade.

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Lina

Måste göras om^^ <3



De kmr att ordna sej gumman =) <3

2008-09-11 @ 20:15:00
URL: http://angeloflightness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0