Måndag den 1 sep.


Råkade sova en timme förmycket idag. Inte smart, fick lov att stressa. Kom bort till skolan och möttes av min handledare. Hon snackade lite och sen gick jag vidare mot danssalen. Fick börja med att dansa alltså, gick ju men kanske inte så bra. Käkade sen med musikarna. Jag äter typ aldrig med min klass, känner inte att jag passar in där så mycket.
Hade tråkiga ämenen som historia, matte och engelska sen. Eller okej, jag gillar matte.
Efter skolan så tog jag och stack hem, käkade och drog ner på stan för att sedan gå på picknick. Trevligt att träffa folk. Vi satt borta vid glassbaren och bara ja, hade picknick ^^
Gick hem, blev emo. Jävla låtar, får en att minnas. Minnas hur det var förr, minnas personer som inte längre finns, minnas hur det var mellan dom 4 väggarna förr i tiden, minnas vännerna som försvunnit, minnas det man inte vill minnas.
Men men, nu ska jag försöka få min hals att må bra. Ajaj på den!

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Lina

Lunch med oss is the Shit ^^

2008-09-01 @ 22:13:00
URL: http://angeloflightness.blogg.se/
Postat av: sötsara

Picknick is the shiet, men emo? :/

Hoppas du mår bättre idag :) men ibland måste man tänka efter på folk/djur man saknar.. :(

Man älskar dem ju fortfarande lika mycket.. :)



Kul att träffa dig idag och du fick din snodd.. ^^

muahahaa! :) Meen fan jag skulle skriva något spec men det försvann.. x)

Ajaa låång kommentar fick du iaf... :P



älskar dig sötnows! <33

2008-09-03 @ 23:00:06
URL: http://paintskillz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0