Film

Igår så tittade ett gäng människor (dvs, jag, lina, johanna, mjao, millan, johan och forssen) på film hos mig :) Blev två filmer och jag kommer inte ihåg vad någon utav filmerna heter ^^ Men filmerna var lite .. umm ja speciella som jag sa till johanna förut. Haha :) Men tack för kvällen folks <3

Jag somnade väl runt halv fem tror jag. Men är rätt pigg nu iaf :) Okej, jag gick ju upp 12 och käkade frukost halv två, men men ^^

Hmm. Jag borde duscha, plugga och städa idag. Men jag vill ner på stan och köpa ett par örhängen om dom finns kvar >< Fan. Jaja jag ska fixa fram dom på nått vis ^^ Det märks hur allt blir ;D




' There's always gonna be another mountain (8)


Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0