Klättring

Wiie :D Nu har jag kommit hem ifrån min klättring (och ifrån skolan) .
Tror det eller ej, men jag blev inte rädd, fick panik eller föll ner :D fatta att jag kom heeeela vägen upp utan problem :D Haha. Jag är fett stolt över mig själv ^^ Johan kan nog hålla med om jag jag var mindre pepp på det hela innan när jag skulle dit x) Men nu äre andra bullar :D
Och eftersom att jag var så duktig (haha) så fick jag lov att skryta lite för Adde, mohahha. Tror dock inte att han tyckte jag var så duktig x) Jaja :D

Haha, annars har det varit dansdag idag så jag har kollat på iaf två danser :) Sen har det väl bara varit som vilken dag som helst :)

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0