Kort - Leksand

Lite kort från leksand :) Tog inte många och inga meningsfulla eller niceiga kort xD Bilderna är inte heller i ordning.





Här bodde jag och johanna.
Johanna på kanten där med :)






Det första vi gjorde nästan var väl att ha sönder saker.
Eller jag iaf tror jag xD





Vårat schema som jag knäppte kort på,
så jag slapp leta efter ett schema hela tiden.
(blev ändringar och allt hände inte, tex tyst ;D )





Brandpost
Siljan 3,2
Fan va snål man kan vara då.
Jag och johanna kom fram till att Leksand är
egentligen Vinäs fast som 'storstad' x)





Johanna i solen :)





På möte.





Det var sol där :D
Btw, jag och johanna går från stugan till maten eller så.
4 km att gå till stugorna ^^ hehe.





Det var fotboll :D
Precis efter det här kortet så blev det mål!
Typ bara 5 sek efter ^^





Vi var ute och kollade runt lite medans dom andra
hade typ disco ^^



Nu orkar jag inte lägga upp fler meningslösa kort ^^
over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0