Leksand nästa!

Happ, då drar jag snart till Leksand då. Inte för att jag vet vad jag ska göra där och så.. men det märks. Jag har då iaf dragit med mig johanna ^^ haha.
Snackade nyss med Daaaaniel (haha på att jag skrev hans riktiga namn) och han skjutsar oss till leksand :) Snällt!

vad har jag annars gjort idag då? Jo, jag har varit skolan och gjort skitnationelltprov >< Och till min glädje så gick det åt helvete :( fan. Jaja, jag överlever väl :)  Har matteprov på tisdag oxå, måste jag komma ihåg ^^

Annars har vi bara haft disco i blackbox så att folk höll för öronen utanför (a) äääh, dom överlevde den musiken! :D
Och ja, jag är på bra humör ^^ Hoppas det sitter iiii :D

Nu ska jag packa :D

over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Humöret lär ju sitta i, har för mig att Funken sa att det va rätt kul på den där tillställningen! :D

2009-04-24 @ 16:29:49
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0