Onsdag idag igen.

Jahapp, då vare onsdag kväll och jag ska snart sova. Just nu är jag inte direkt på pepphumör, men det är nog för att jag är trött. (plus minst fem saker till) Men mår säkert bättre imorn :)

Blev ingen skola idag heller. Jag orkade verkligen inte ha två lektioner med en och samma person >< Nej, absolut inte! Så jag stannade hemma och sov ett tag. Men sen så hämtade jag Lina på skolan så åkte vi hem till mig och kollade på film :D Mitt i filmen fick vi sällskap av Johan ^^ Sedan fick Johan leka chaffis och skjutsa oss till AG :)

På Ag såg vi till vår förskräckelse fel människa och sen fick vi veta att vi var lite tidiga. Jaja. Efter ett tag så tog vi och bakade 8 satser muffins! Haha, blev mkt misstolk där kan jag säga x) Haha.

Hemma nu och ska nu sova typ. Eller nå..


Vatten <3


Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Lina

Den människan förstörde hela kvällen för mej =(. Vf i helvete skulle den vara där för? =( MIN PLATS, MIN ZOON =(

2009-04-10 @ 20:38:32
URL: http://angeloflightness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0