Öroninflammation

Nu ligger jag i sängen och funderar på att sova för jag är så sjukt trött.. fast på nått vis sjukt pigg. ><
Jag kom nyss hem från Fillman :) Vi hade en PN där med folk. Och sen så när lite folk hade dragit så kollade vi på film hos honom.

Annars så har jag varit på plåsterhuset idag igen (var där igår). Dock så åkte jag bara med Johan denna gång. Medans han tog blodgrejs och sånt så satt jag och läste serier :D rätt nice ^^ Haha. Sen drog vi iaf ner på stan och hämtade ut mina tabletter som jag ska äta ett tag nu. >< (pga öronen).
Lite senare blev det att snurra runt på stan med tjejerna med. Jag lyckades köpa mina örhängen nu oxå ^^ Hehe :D dom lyckades väl hitta nått med.. tror jag xD

Jaja.. Nu är klockan kvart över två här... Så jag ska försöka sova om det går >< Har ju lix inte lyckas sova så bra :P men men.
God natt!

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0