Plugg somfan

Jg sitter och pluggar här :( Det är sjukt tråkigt >< Men jag har iaf gjort typ all engelska som ska vara klar tills imorn. Och nu ska jag börja med matten. Jag hoppas den går bra så att jag kanske kan börja med svenskan, musiken, peda. eller fortsätta med en annan engelskagrej. :) Vem sa att estetare inte hade nått att göra?

Jaja. Jag hoppas jag hinner lite iaf. Borde kunna göra matten nu, och sen läsa engelska. :)
eller bara skita i allt :P


Johan, en underbart glad månad måste jag då lätt säga :D iiih, <3



uppdatering:

Matten går åt helvete.




over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Hihi, jag kan ju inte annat än att hålla med dig älskling!<3



Sjukt snygg flicka på bilden ja! :D

2009-04-28 @ 07:17:19
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0