Sista dagen :)

Haha, ja nu äre såhär att jag kanske åker på nått grejs i helgen och blir då borta... hela helgen. >< Men jag vet inte om jag vill eller kan xD Haha. Men jag tror att det kanske blir så jag får med mig johanna dit nu iaf :D Ja, jag vet inte vad jag ska skriva om detta, så jag skiter i att skriva om det.

Men iaf så äre idag sista dagen jag behöver käka 5 tabletter varje dag ^^ (egentligen 4). Det äger, och mitt öra är typ bra :D fatta nice!? :D
Annars idag så har jag varit i skolan igen.. Och vi hade teater <3 iiih! Fast jag blir ju nedkastad på golvet av amanda då hon skriker på mig samtidigt xD Mindre trevligt kanske. Men vår lärare sa att det såg bra ut, och att jag såg livrädd ut (vilket jag ska göra), så jag är glad :D

Nu ska jag ta och räkna matte och äta morotar ^^ haha. Plus att jag ska sitta uuuuuuute och göra det! Sol :D 





over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0