Skola igen

Aaaaaaaaaj. Mitt öra gör så sjukt ont :( fasten jag har tagit mina piller och allt :( Dumdum!

Idag så har jag varit i skolan igen. Det var väl inte så kul, eftersom jag gick och ojade mig hela dagen. Jag hoppas på en bättre dag imorn! Men jag klarade mig igenom skoldagen iaf. Cyklade hem och somnade nästan direkt. Sov till åtta ungefär, då jag och mamma åkte till macken för att köpa glass :D Fett nice.

Men nu ska jag ta och krya ner i min säng oja mig (pga örat xD) och sakna att få sova på en axel.. ^^ ' det bäästa som fiiiinns' Hahaha.

Grattis Mats btw! 17 år idag för fan! :)

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Axeln finns troligen tillgänglig till helgen. ;) Puss<3

2009-04-21 @ 19:55:26
URL: http://harsolle.bilddagboken.se
Postat av: Vogt

Tackar din lilla sak ! ;D

2009-04-28 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0