Rinnande vatten

Jag är inte så bra på att skriva blogg nu för tiden. Har skola och grejs ^^ plus att jag är för lat ;p
Men iaf så idag så var jag som vanligt i skolan och teatern var lite smått kul ^^ Haha.
Det var en assistent till min lärare där, och hon har varit teaterelev förr (: Sen, pga att Amandra var sjuk så fick jag spela med assistenten ^^ Men det varade inte länge.. Hon gick nämligen till min lärare och sa att jag kunde manuset som ett rinnande vatten så jag behövde inte träna mer x) Haha, lite stolt blev jag ;D

Sen kom Johan och Fredric och hämtade mig. :) Vi drog iväg till åkerbruket för att leta cykel x) Haha. Efter så stack jag och J hem och fick besök av en Lina. <3 Sen har vi bara legat i soffan och kollat på tv ^^ rätt nice.

Imorn drar jag på lääääger :D Haha, jag är redan trött x) Men jag överlever nog denna helg med :)

Men nu ska jag börja plugga >< fan. Och sen sova. Natti (:

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Fett nice pluggisch! ;P



Pusspådejj!<3

2009-04-05 @ 18:13:06
URL: http://harsolle.bilddagboken.se
Postat av: Lina

Tack för att jag fick komma, jag behövde de <3

2009-04-06 @ 19:08:48
URL: http://angeloflightness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0